לוין על התנהלות הוועדה: "חרפה אנטי דמוקרטית ודורסנית"

    איתי גדסי 1 Comment on לוין על התנהלות הוועדה: "חרפה אנטי דמוקרטית ודורסנית"

    יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, בתגובה להתנהלות הוועדה לבחירת שופטים: "את החרפה האנטי דמוקרטית והדורסנית הזו חייבים להפסיק. לא בסיסמאות, אלא בשינוי יסודי ואמיתי של מערכת המשפט"

    יריב לוין צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, מגיב הבוקר (שני) להתנהלות הוועדה לבחירת שופטים אמש, במינוי של עשרות שופטים ורשמים בהיעדרות נציגי הכנסת והימין, ואומר כי מדובר ב"חרפה אנטי דמוקרטית ודורסנית שיש להפסיק אותה".

    לוין: "הקרקס המכונה – הוועדה לבחירת שופטים – הגיע אתמול לשיא חדש של שפל. בעוד שבדמוקרטיות מתוקנות, הרשות המחוקקת מאשרת את מינויי השופטים בהתאם לעקרון הפרדת הרשויות, אצלנו השופטים עושים בוועדה כבשלהם. בחדרי חדרים, בלי פרוטוקול, בדילים שנתפרים מראש עבור אנשי שלומם ועכשיו גם בלי נציגי הכנסת, נבחרו בתהליך מזורז ופזיז עשרות שופטים שחירותם של אזרחי ישראל מופקדת עכשיו בידיהם".

    שערורייה: מונו שופטים ללא נציגות של הרשות המחוקקת

    "מביך לראות את ציוצי השמחה והמתקפות על הליכוד מצד אנשי ימינה", מוסיף לוין. "הציוצים האלה לא יכולים להסתיר את העובדה שבתקופת כהונתה של שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, לא בוצע שום שינוי במערכת המשפט. שיטת המינויים הפסולה הונצחה, וחוץ מיחסי ציבור שהובילו להטעיית הציבור, השליטה המוחלטת של השופטים בתהליך נותרה כשהיתה".

    לדבריו "את החרפה האנטי דמוקרטית והדורסנית הזו חייבים להפסיק. לא בסיסמאות, אלא בשינוי יסודי ואמיתי של מערכת המשפט".

    "אמשיך להאבק על כך, בלי להשלות אף אחד ובלי להתפאר במהפכות שטרם קרו. זה מאבק ארוך שאני מנהל מיום כניסתי לחיים הציבוריים. לצערי, נדרש להצלחתו רוב מוצק בכנסת שאיננו קיים בכנסת היום. לא אפסיק לפעול ולהאבק עד שנשיג את השינוי המיוחל וההכרחי במערכת המשפט. אם נאמין ונתמיד- נצליח", סיכם לוין.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שקד לא יכלה לבצע שום שינוי – כי כיהנה תחת ביב.

      ועוד סיבה קטנטנה:
      כי הימין לא יודע מה זה לעשות שינוי.
      רק השמאל!